Dag 26 – Zondag 29 januari

Rustig ontwaken, wij liggen beneden in onze eigen slaapkamer. De kinderen van Jordi en Toni zijn al rustig aan het spelen, je kunt wel merken dat Toni altijd al goed met kinderen kon omgaan. Ze heeft nog een oudere dochter uit haar vorige huwelijk, maar die is er nu niet.

Loggie en Leisha komen ook nog langs met hun kinderen, wat zijn die gegroeid. We hadden ze al 8 jaar geleden gezien, maar daar konden ze zich niet meer van herinneren. Na wat bijpraten, vertrekken zij weer naar hun huis in Renwick. Ze hadden kaartjes voor het concert van Elton John in Auckland, maar dat concert is gecanceld door de heftige regenval van gisteren.

We gaan kijken op de oever van Lake Taupo naar de race van de powerboats. Die komen elke keer langs en verdwijnen dan weer uit het zicht. Terug naar huis om de was op te vouwen, de camper schoonmaken en alvast afscheid nemen van Paula en Len die ook naar Hastings gaan waar Anneke dan is.